Chic*s (Rexistro nro. 1364705)
[ vista simple ]
000 -CABECEIRA | |
---|---|
Campo de control de longitud fija | 02723nam a2200433 i 4500 |
INFORMACIÓN XERAL | |
Códigos de información de lonxitude fixa | 241128s2024 sp |||d |||| 100 1|spa d |
DEPÓSITO LEGAL | |
Número de copyright ou de depósito legal | M 5068-2024 |
ISBN | |
ISBN | 9788491225560 |
-- | RMF |
-- | PEP024 |
-- | ita |
-- | spa |
CDU | |
-- | 2015 |
CDU | 821.131.1-31"19":087.5 |
PUNTO DE ACCESO PRINCIPAL-NOME DE PERSOA | |
Nome de persoa | Bernardi, Lorenza |
-- | 216275 |
MENCIÓN DE TÍTULO | |
Título | Chic*s |
Autores | / Lorenza Bernardi ; [traducción del italiano, Marinella Terzi] |
-- | Chicos |
-- | Chicas |
EDICIÓN | |
Edición | 1ª ed. |
PUBLICACIÓN, DISTRIBUCIÓN | |
Lugar de publicación | Madrid |
Editorial | : Loqueleo |
Data de publicación | , 2024 |
DESCRICIÓN FÍSICA | |
Extensión | 278 p. |
Dimensións | ; 20 cm |
RESUMO | |
Resumo | Unha historia trepidante sobre os estereotipos de xénero. A medio camiño entre a novela e a obra de teatro (a trama arrinca inspirándose na secuenciación habitual dunha das súas formas máis antigas, a traxedia); o alumnado de 3ºC dun instituto, o equipo docente e un puñado de coñecidos deuses pertencentes ao imaxinario grego configuran a nómina de personaxes que transitan por esta acertada proposta. Tommaso, Giovanni e outros mozos manteñen unha actitude un tanto machista e prepotente, as mozas, sobre todo Sara, están cansadas das súas bromas, e algunhas profesoras, como a recentemente incorporada señorita Frigerio, advirten que é necesario intervir, sobre todo tras escoitar as respostas deses mozos ao sondar a posibilidade de celebrar unha función con motivo do Nadal. Tras numerosas suxestións, boa parte dos asistentes acordan que hai que facer algo "rompedor". Por que non levar ás táboas unha interpretación que, ao mesmo tempo, axude a modificar actitudes antes de que sexa demasiado tarde? Lorenza Bernardi dá un paso máis aló na trama, introducindo un elemento fantástico que contribúe a incrementar os niveis de empatía, tan necesaria a calquera idade. As reflexións que se realizan en clase poden servir como detonante para xerar un debate, ao esbozar estereotipos de xénero e actitudes aceptadas ao longo do tempo que poden desmontarse cunha análise pausada. |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Amor adolescente |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 32111 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Amor adolescente |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 32111 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Igualdade de xénero |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 33766 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Igualdad de género |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 33765 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Mulleres |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 101530 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Mujeres |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 101531 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Crecemento persoal |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 33818 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Crecimiento personal |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 33817 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Crítica social |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 73099 |
MATERIA--TERMO DE MATERIA | |
Termo de materia | Crítica social |
Subdivisión de forma | Novelas |
-- | 73099 |
-- | Vida real |
-- | 43970 |
-- | Vida real |
-- | 43970 |
-- | fic |
-- | 43891 |
SECUNDARIAS-AUTOR | |
Nome de persoa | Terzi, Marinella |
Datas asociadas ao nome | (1958- ) |
Termo indicativo de función | tradutor/a |
-- | 149229 |
-- | PEP024 |
REFERENCIA ILS ANTERIOR | |
-- | 2 |
Retirado | Perdido | Fonte de clasificación ou esquema | Estragado | Non para préstamo | Localización permanente | Localización actual | Localización en andeis | Data de alta no sistema | Sinatura correspondente á clasificación | Parte da sinatura que identifica ao exemplar | Sinatura completa | Código de barras | Data da última consulta | Tipo de ítem de Koha |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000577 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000578 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000579 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000580 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000581 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Plurilingüe El Pilar | CPR Plurilingüe El Pilar | Sala préstamo | 2025-03-25 | 82-09 | chi | 82-09 BER chi | PEH028000000582 | 2025-03-25 | Prestable | |||||
CPR Santa Cristina Vigo | CPR Santa Cristina Vigo | Sala préstamo | 2024-12-02 | N | Chi | N BER Chi | PEP024000000034 | 2024-12-02 | Prestable | |||||
IES Avelina Valladares | IES Avelina Valladares | 2025-06-25 | 82C | chi | 82C BER chi | PED073000010070 | 2025-06-25 |